Inicio > A Coruña, Comercio y Ocio > Lo vamos a querer………….queda menos de un mes para la apertura

Lo vamos a querer………….queda menos de un mes para la apertura

Martes, 22 de septiembre de 2009 admin

 

 

Como podéis ver en la imagen ya ha comenzado la colocación de vallas publicitarias anunciando la apertura del centro comercial Espacio Coruña el día 20 de Octubre.

Según pude oír el otro día en una entrevista a Victor Gómez, consejero delegado de Multi Development, en la radio el centro cuenta en estos momentos con un 85 % de su superficie ya comercializada.

También deciros que el nuevo centro ya esta patrocinando diversos actos de la vida social coruñesa, como podéis leer a continuación:

Espacio Coruña patrocina la Regata de la Amistad del Náutico

Hoy fue presentada en A Coruña la Regata de la Amistad-Trofeo Espacio Coruña, que se celebrará este fin de semana entre las instalaciones del Náutico y la Ría de Ares. El recorrido será de 21 millas náuticas y en él participarán medio centenar de barcos en las categorías Regata, Crucero y Regata-Crucero.

 

 

 

 

Comparte este artículo:

  • Print
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Meneame
  • RSS
  • Twitter
  1. Anxo
    Miércoles, 23 de septiembre de 2009 a las 08:58 | #1

    A campaña xa empezou fai un mes aproximadamente, onde se mostraban en corazóns, pelis de cine, perchas cun lazo, etc. na que se vía claramente a alusión ao centro comercial, esta semana comenzou xa co logo do centro visible e a data de apertura así como o detalle de como chegar e aos minutos de distancia aos que está o centro.

    Tamén outros establecementos xa empezaron a anunciarse tal como Mercadona que xa ten carteis pola cidade coa próxima apertura no Espacio Coruña como no poste publicitario da Marina xusto diante da Oficina de Turismo.

  2. Akasha
    Miércoles, 23 de septiembre de 2009 a las 11:19 | #2

    Anxo xa vexo que empeza a conta atrás. Eu sego esperando si podo arranxar para volver para a terriña.
    O mais importante é que sempre gosta ter sitios novos os que ir. Espacio Coruña parecerase a un que hai en Castellón que se chama La Salera, por dentro son moi parecidos e non vexas o auxe que ten.
    Pontro disfrutaremos del.

  3. Anxo
    Miércoles, 23 de septiembre de 2009 a las 12:37 | #3

    Akasha, espero que teñas sorte arranxes o que teñas que arranxar e poidas voltar axiña. Coñezo xente que traballou dentro do centro e di que é moi bonito e moi luminoso. Xa o veremos. Un bico.

  4. katanga
    Miércoles, 23 de septiembre de 2009 a las 15:23 | #4

    Que pesado eres con este centro comercial, ni que nos fuese a solucionar los problemas de todos los ciudadanos. No se para que queremos tantos centros comerciales, pan para hoy y ahmbre para mañana

  5. Akasha
    Jueves, 24 de septiembre de 2009 a las 09:58 | #5

    Anxo grazas estame costando moito ir de traslado para ahí pero de seguro que disfrutarei cando vaia en vacacións.
    E importante a luz natural hoxe en dia as cousas que fomentan a conservación e a non contaminación, en definitiva a ecoloxía ten éxito en todos los centro de ocio e de non ocio. Sen dudalo, pasearei por alí.
    Grazas Anxo. Un bico

  6. Lucía
    Sábado, 26 de septiembre de 2009 a las 21:47 | #6

    Ante una crisis-recesión como la que tenemos por delante de unos 5 años( sí no antes del 2015) se continúa con un modelo económico basado en grandes centros comerciales pensados en época de vacas gordas o burbujas inmobiliarias a punto de explotar.ejm: la cadena Inditex llegó hace tiempo ,en A Coruña a desplegar todo su potencial de tiendas.Aún así abre más tiendas en el c.c. Dolce Vita y ahora en el c.c.Coruña. Hace año y medio la tasa de desempleo era el 8.8%, hoy 26 sept 2009 ronda el 18.2%…etc. A mí no me salen las cuentas ni en Coruña ni en Castellón,¿a vosotros sí?

  7. Akasha
    Domingo, 27 de septiembre de 2009 a las 10:39 | #7

    Ya Lucía pero la crisis solo afecta como siempre a unos sectores más en potencia que a otros.
    El hecho de que abran tiendas no creo que sea porque falte dinero, todo lo contrario como dice alguien que yo conozco la crisis es una manera también de hacer dinero. Piensalo y no nos engañemos hay empresas que siguen ganando.

  8. LUIS M MARTINEZ
    Lunes, 28 de septiembre de 2009 a las 18:52 | #8

    Bueno, que ilusion falsa se tiene con estos centros comerciales. Es que no son capaces de analizar lo dañino que son para la economia local,o nacional?. De momento, el inmovilizado, (edificio) va creciendo de valor,por la demanda de lo que está construido, y las plusvalias que se generan,van creciendo que da gusto ( sube,sube y sube el precio) por lo que, los que venden pisos,locales etc. quieren crecer al mismo ritmo,perjudicando al que quiere comprar a precios normales.
    Luego,se aseguran unos clientes fijos: el propio personal,y los que estan próximos, y ademas los precios son siempre con los beneficios acumulados. De regalo nada de nada, y de precio justo, nada de nada. Las subvenciones a lo construido, salen de las arcas de los ayuntamientos y diputaciones, dinero del pueblo, y los salarios, no son precisamente buenos: Convenio colectivo,con abuso de horas no pagadas,seguridad social a cuenta del estado o de la xunta de galicia…etc.

    Y que pasa? Según el Instituto Nacional de estadistica, el empleo en Coruña, no remonta y suben los desempleados que dejan de percibir las prestaciones del salario primero,y del seguro desempleo despues, y si es así, de donde sale el dinero que en vez de ahorrarse se lleva a esos centros comerciales,que ni siquiera son enteramente gallegos….?
    Primero, por decir algo, fue Continente cuyo capital es frances, luego,
    con las flautas de Hamelin,prometen creacion de riqueza,pero yo veo que la destruyen,vease sino, el ejemplo de las marcas blancas, de la leche, que no pagan a los ganaderos o “embudan” dirigen la economia de ese sector,hasta el punto de tener que tirar la leche por las calles y prados…..Que riqueza..?

    Usted posiblemente, sea un consumidor,pero debe pensar que a su hija, o a alguna persona de su familia, le va a tocar la loto de bregar con una economia desbaratada que no tiene ni pies ni cabeza. ¿ Conoces cuantos comerciantes pequeños y autonomos contribuyen a la seguridad social y al IRPF de tu Autonomia. ? Sabes cuantos comercios pequeños han sido destruidos, con hijos que han tenido que emigrar otra vez mas, a Madrid, o ciudades de la CEE.

    La verdad,no veo mucha ventaja a las grandes superficies, mas b ien problemas,ya que incluso, incrementan los problemas de circulacion, ( policias en las calles para regular el tráfico, y que no pueden dedicar su tiempo a la ciudadania) accidentes de vehiculos,que causan daños fisicos y materiales, dejando pobreza tambien.

    No es que vea un desastre en el progreso. Pwero el progreso, tiene que ser bien cimentado y con el libre comercio, una libre competencia, o creen que tienen mas gastos, o mejor beneficio, el pequeño comercio…. no,no tienen, pero estos centros comerciales, doran la pildora,como yo
    el cebo cuando voy de pesca y ya se sabe…..el curioso,el pez curioso, paga con su vida el pseudo lujo,pues al salir por la puerta, el centro comercial se queda con las instalaciones,y las va a mejorar con el dinero que se deja ahí y no en el barrio, asi nos luce, el pelo.

  9. Lucía
    Lunes, 28 de septiembre de 2009 a las 20:39 | #9

    Luís, totalmente de acuerdo con su análisis. Akasha,la crisis claro que afecta a unos sectores más que a otros, pero ante lo que estamos y tenemos por delante es una recesión de tal calibre que no van a quedar sectores inmunes…incluyendo sectores no vitales de las Administraciones públicas, tiempo al tiempo.

  10. Anxo
    Martes, 29 de septiembre de 2009 a las 12:50 | #10

    Vaia un desastre que nos espera aos veciños do barrio, accidentes de tráfico, subida de precios, aumento de tráfico, etc.

    Pero haber accidentes de tráfico hainos haxa ou non centro comerciais, a subida de prezos fanna as empresas non os centros comerciais, e o aumento de tráfico non creo que sexa maior o que xenera xa na zona Carreforu, Coliseum, Recinto Feiral e o Polígono de Pocomaco.

    A economía vai mal porque en tempos de outros gobernos se dixo que todo o solo era urbanizable, e claro era tempo de vacas gordas, o estado tiña cartos malvendendo todas as empresas públicas, Repsol, Telefonica, Endesa, etc. xente que fixo moitos cartos e meteuse ao ladrillo, a construir que todo era urbanizable, e así nos foi, cartos para constructores (que agora fuxen deixando débedas), para os bancos (que agora piden diñeiro público), etc.

    O noso problema é que seguimos na mesma, primando o sector da construcción un sector que non pode dar máis de sí, temos que tratar de trocar o noso sector productivo, como en I+D+i, e en tecnoloxía, si pero eso e a longo prazo, a curto prazo debemos basar a nosa economía, no transporte marítimo (trafico de colectores), por vía aerea (temos bos aeroportos), terrestre (temos boas comunicacións por estrada e tren onde xa hai alta velocidade), primar a industria alimenticia, temos materia: leite, cereais, gando vacún, porcino, ovino, temos pesca, etc. de nada serve que haxa grandes superficies comerciais senón as podemos suministrar de alimentos frescos e elaborados que fai que o traian de fora.

    Polo tanto subvencions a sector téxtil, gandeiro, pesqueiro, transporte, etc. que teñen industria e materia prima aqui, de que serve subvencionar ao sector automovilístico, non imos estar a comprar coches todos os dias, e a construcción, non imos arranxar as beirarrúas cada día.

    Eso e no que hai que actúar pero xa, para salvar a nosa economía, e non botar a culpa da crise aos centros comerciais, senón aos que gobernan e aos que non gobernan porque ningún ten ideas, nin gañas de solucionar un problema real da nosa sociedade.

  11. LUIS M MARTINEZ
    Martes, 29 de septiembre de 2009 a las 19:26 | #11

    Amigo Anxo,
    Eu non teño capacidade galego-escribente,pois tampoco casi teñoa pra escribir en Castelan. Po-lo tanto, desde eiqui pido a suas desculpas.

    Non quero polemizar. De seguro tes que comprender que os costos financeiros, os proyectos industrias: Electricos,instalacions,gruas,todo ten que pasare po la caixa dos cartos e pagar. Ti pensas que os centros comercias non pensan en recuperar. Voute de decir que as fabricas,atopanse coas programacions dos seus contratos de fornecemento con prezos a baixa, e inda por encima, cobran casi a 120 ou 260 dias despois do ultimo suministros,cando se fai a factura co ultimo albaran.
    E moitas delas, das galegas xa non teñen operatividade no noso pais, por iso,dan traballo a o extranxeiro. Ou a outras comunidades, pois teñen -vense obrigados a eliminar custes,con o proposito de darlles prezos,baixos pois competen moitisimos entre el-las xo por ter una venta mais. Iso non representa ninsequera rentabilidade. Remitoche a os datos das Camaras de Comercio.

    Eso que dis que temos, non he certo. Non temos pesca, xa que so si queres ir a pescar no muelle da Coruña,tes que pagar unha licencia deportiva.Os nosos barcos,ven son das compañias do Reino Unido,ou teñen outras bandeiras da comunidade. Por iso, existen als piscifactorias pra dar alimento a nos a un prezo que xa,xa… Si sais a faenar a o mar,con unha lanchiña de redes, vas pa o carcere de seguido si non cumpres ca no transporte marítimo (trafico de colectores), por vía aerea (temos bos aeroportos), terrestre (temos boas comunicacións por estrada e tren onde xa hai alta velocidade), primar a industria alimenticia, temos materia: leite, cereais, gando vacún, porcino, ovino, temos pesca, etc.s normas da Ley que impiden faenar a calqueira. Temos miñas, trastos,ti dis: ” no transporte marítimo (trafico de colectores), por vía aerea (temos bos aeroportos), terrestre (temos boas comunicacións por estrada e tren onde xa hai alta velocidade), primar a industria alimenticia, temos materia: leite, cereais, gando vacún, porcino, ovino, temos pesca, etc. ” Digote que o tráfico dos contenedores, xa o houbo nesta cidades con fracaso. Mira cantas consignatarias hay na nosa comarca; ti tamen podes ver cantas compañias de transporte general existe: ninguna, solamente Azkar e asimiladas de paqueteria. o tres da alta velocidade inda non existe. Non temos nada meu fillo, o que temos e ganas pois non vexo mais que catro porquiños nas aldeas, non vexo gando mais que catro ducias de leiteiras ou pa carne, por iso, temos que importalo todo. incluso os cereais de Castela, ( ..se van os segadores … xa o dixo Rosalia de castro) o que temos son moitos “cucos” que pensan o que se da a gaña.
    Creame, eu non choro por min, choro por nosos fillos e po-la nosa casiña, a de todos, Galicia. (ou galiza)

    Nos estamos vivindo co a CEE e no marco liberal, da economia. Nos temos regras que respetar e non estamos en condicios. Non temos forros, e por iso vivimos a o dia. De seguro coneces que as Cociñas Economicas, van comer de balde moitas persoas. e que me dis do desemprego nunha comunidade tan pequeniña como e Galiza. Pois que non temos prosperidade como ten Suiza, que e en Km cuadadrados igual que nos. Tampouco temos economia suficente nin estamos como Andorra o estan os Catalans pertos do CentroEuropeo,por iso, temos un gastos engadidos que son insoportables. Por iso, estamos na cola e no fin do mundo Finisterrae, isa e a palabra.

    Eu estou disposto a axudar a minha economia,comprando o fio, a o tendeiro do meu barrio, xa medrara de segudiño,e mercara un vehisulo novo
    fabricado en Vigo, iso conleva,emprego pra o noso pais.

    Cando digo pais, refirome a España e tamen a Galicia, sin facer moitas disquisicions politicas.

    Ti por lo que vexo, non das importancia a un metro cadrado pagado con impostos de nos, e teño que decirte que hay estradas con xente vivindo a caron delas, que non teñen calidade alguna, e morren xente,incluso estopan os camions nas suas portas. Pois non, pra os centros comercias, belleza,bonita…..

    Xa temos unha polemica…? Non, iso non.

    So usar a cabeza e Inzar. Todos axudando a nosa economia sin divisions, por hai van os meus razoamentos…..Si ti estas contiño,alegrome po la mel dos teus beizos,pero lembra que despois da mel, non ven nada……..
    luis

  12. Akasha
    Martes, 29 de septiembre de 2009 a las 19:28 | #12

    Totalmente conforme con la opinión de Anxo. Que tiene que ver el tocino con la velocidad?
    El crecimiento y el urbanismo en si, es algo que al fin y al cabo lo demandamos la sociedad y sus necesidades.
    El dichoso problema de la crisis, mirar, yo llevo en la zona del Levante 5 años y os puedo asegurar que aqui no tiene nada que ver con Galicia.
    En primer lugar porque esta zona, aunque sea España, para los que no vivis aqui os diré que han vivido del turismo y de la construcción.
    Se ha desmoronado tanto esto que como consecuencia con la cantidad de gente que hay de otros paises, si antes se robaba y había ajustes de cuentas ahora se multiplican. Y eso quién tiene la culpa? pues como dice Anxo los gandes gobernantes y las buenas gestiones en saca propia.
    Todo es muy bonito y de color de rosa y mientras hay muchísima gente que pasa necesidades Doña Leticia y etc sacan del armario dia si y dia también un diseño diferente de calzado. No nos engañemos y busquemos la quinta pata al gato. Si hubiese una buena gestión para que subir impuestos, la luz, teléfono etc. Aún encima ver como pagas Seguridad Social y tu vas a veces medio tuerto a trabajar mientras moros y rumanos en España gozan de privilegios que familias en esta zona le son denegadas ayuda familiar gracias a sus solicitudes…………
    Podríamos seguir así por Secula Seculorum, olvidaros y disfrutar de Espacio Coruña, nosotros no arreglaremos el Pais ni la situación. SI YO OS CONTARA…….

  13. Anxo
    Miércoles, 30 de septiembre de 2009 a las 08:59 | #13

    Luis, claro que non entramos en discusións, é unha charla normal, na que cada un expón a súa opinión.

    Puntualizo por si non quedou claro, no meu comentario falo de España en xeral, non a Galicia, por eso digo temos boas estradas, aeroportos e AVE onde o hai, xa sei que en Galicia non temos nada de iso, é polo que digo temos que primar o transporte para atraer empresas, hoxendia unha empresa non se establece nun lugar onde non pode exportar a sua mercadoría.

    Temos que primar o sector leiteiro, gandeiro, agrícola e pesqueiro, temos materia, temos condicións, e temos xente competente e experimentada disposta a traballar no campo e no mar, xente que xera emprego e riqueza.

    Exemplo ca producción de leite, podemos montar unha industria basada en producto lacteos, iogures, postres, queixos, xelados, etc., polo tanto xerarían industria, a iso me refiro.

    O transporte de colectores claro que existe e é minimo, porque fallamos no dito anteriormente, nas comunicacións, de que nos serve traer colectores a un porto se logo non temos medios para transportalos.

    No sector pesqueiro claro que nos vai mal, non soupemos negociar na CEE, e agora na UE non temos quen defenda a nosa industria, por eso digo que a culpa e dos nosos políticos.

    Akasha, non caiamos na demagoxia, con nos traballamos e os “moros y rumanos … gozan de privilexios”, ter unha axuda familiar non é ningún privilexio, é un acto de solidariedade coas personas máis desfavorecidas, ao igual que o subsidio de desemprego, ademáis lémbrote que a “nosa caixa da seguridade social” veuse incrementada grazas ao traballo e esforzo da inmigración.

    Así que como dixen no botemos a culpa de todos os nosos males nin aos centros comerciais (que cada un é libre de mercar onde queira), nin aos inmigrantes (que xa bastante teñén eles co que pasaron no seus respectivos paises, e agora son os que máis estan a sufrir a crise).

    Luis M. que eu escriba en galego, non quere dicir que me teñas que contestar ti tamén en galego (o agradezo), pero cada un debe expresarse como mellor saiba e mellor se sinta. Saudos.

  14. LUIS M MARTINEZ
    Miércoles, 30 de septiembre de 2009 a las 12:59 | #14

    1. Temos que primar o sector leiteiro, gandeiro, agrícola e pesqueiro, temos materia, temos condicións, e temos xente competente e experimentada disposta a traballar no campo e no mar, xente que xera emprego e riqueza.
    respuesta:
    Todos los Gobiernos de Galicia, todos los agentes económicos que deribaron de sus regulaciones su aptitud, han hecho esfuerzos para ello. ¿Entonces? La respuesta seria que el sector lechero y ganadero asi como el agrícola, están vinculados en su primera etapa, en las explotaciones.
    Para el producto final: Leche,queso y Yogur,se necesita de :
    a) Propiedad o arrendamiento del suelo.
    b) Personal vinculado a esa propiedad,propietario ,arrendador y arrendatario
    c) Maquinaria de cultivo de pastos, estabulación,alimentación animal.
    d) Animales: vs. Lecheras,con la implicación de Veterinarios, viviendas o establos
    e) Energias : eléctrica, gas, o gasóleos
    f) Maquinaria de conservación y elaboración
    g) Distribución, propia o ajena
    h) Etc.etc.
    Con los anteriores mencionados, pagándose a su justo precio, no queda margen alguno para recuperar las inversiones. Por eso, existen las subvenciones, y además la competencia o dumpin acaba por arrinconar lo producido o malvender, perjudicando al posterior es decir, al que no vendió primero.

    1. O transporte de colectores claro que existe e é minimo, porque fallamos no dito anteriormente, nas comunicacións, de que nos serve traer colectores a un porto se logo non temos medios para transportalos.

    Respondiendo :
    1. Para el transporte de contenedores, es significativo la informaciones del ente publico que maneja Puertos de Galicia, o del Estado: Leixoes, en Oporto, ( Vigo,Marin,Coruña,Gijon y Bilbao no suman el tráfico total que existe en Leixoes,) y además Lisboa. Eses puertos, que cuentan con buenas extructuras y personal cualificado,mueven mucho tráfico marítimo. Cuentan además con unas bases de transporte por camión- porta contenedores de 28 y 31 pies- que colocan en cualquier punto de España a precios mas baratos que el que representa el porte marítimo,desde los muelles de descarga. Por eso no existe en Coruña hasta hoy un desarrollo competitivo,por eso no exiten instalaciones por que la planificación vé, y vio la falta de tráfico marítimo.
    2.
    3. Así que como dixen no botemos a culpa de todos os nosos males nin aos centros comerciais (que cada un é libre de mercar onde queira), nin aos inmigrantes (que xa bastante teñén eles co que pasaron no seus respectivos paises, e agora son os que máis estan a sufrir a crise).
    Yo he estado en un país como Marruecos y he tenido que pagar la extirpación de la vesícula,en el Hospital que me atendió,mas los cuatro días de estancia en el mismo.
    Aquí,por suerte, mejor dicho, debido a las cotizaciones que hicieron mis padres y los otros,hemos formado en las Universidades, con mucha beca médicos y especialistas,construido edificios para usarlos como hospitales, pagando además al personal auxiliar, y existen colas de dos años. Habla con el Sr.Touriño, o con el Sr. Angel,o con los anteriores gestores de la Xunta, que incluso,han colocado 0,25€ por litro de gasolina que se compre en las gasolineras gallegas para financiar el gasto publico de la seguridad social ¿ Que prefieren ustedes, pagar la barra de pan y que se la coma otro?, pagar el Hotel y que duerma otro en la habitación que paga vd.? Si es así, digame Como puedo hacer uso de su renta per capita. Claro que ser bondadoso con lo ajeno, es muy…muy fácil. La seguridad, incluso la seguridad social, no la pagamos todos, la pamos algunos, y conozco personas que durante 40 años, han pagado y nisiquiera se ha contemplado la posibilidad de rebajar su aportación,como compensación de no usarla. Así se lucran aquellos a los que yo denomino “cucos”.

  15. Anxo
    Miércoles, 30 de septiembre de 2009 a las 16:40 | #15

    Non te entendo Luis M., estas a decir o mesmo que eu de forma negativa, as explotacións gandeiras so necesitan de cartos mediante subvencions ou axudas para agruparse para formar un gran grupo lacteo que faga a transformación da materia prima como fixeron en Asturias con CLAS.

    No dos colectores estas a darme a razón non podemos competir porque non temos boas comunicacións nin empresas líderes no transporte, por eso digo que hai que primar e axudar para crear esas empresas.

    E o noso sistema sanitario e da seguridade social basease no principio da solidariedade, sinto se non gusta del, pero é o que temos. Ten os seus beneficios e os seus inconvintes, que hai xente que se aproveita delo si como de outras moitas cousas, pero eso non quere dicir que sexa malo.

    Que temos listas de espera si pero é o mesmo do mesmo, débese investir en sanidade, ao igual que en xustiza ou educación para solucionar os seus problemas, pero non se fai, aqui se esta primando somentes ao sector da construcción, ao sector automovilístico, e ao sistema bancario.

    O sector da construcción amasou cartos en época de vacas gordas e agora non queren gastar os seus beneficios, entón pechan empresas e piden investimentos públicos, se subvenciona a merca de coches que se producen na sua grande maioría fora de España, e se dan axudas públicas a institucións finacieiras que amosan sen rubor grandes beneficios.

    Dime porque se fai esto, porque estamos a primar a quen non necesita axudas, de verdade queremos cambiar o noso modelo productivo? Non, estamos a ver se temos outra burbulla que nos faga sair da crise e voltar a engordar a saca duns poucos que cando explote voltaran a pedir axudas.

  16. Akasha
    Miércoles, 30 de septiembre de 2009 a las 20:43 | #16

    Anxo so matizar unha cousa, eu estou a favor da emigración porque os meus pais e eu mesma son emigrante. O que vos non vedes, e non é demagoxia, e o que se vive noutras partes e eu mesma todolos dias.
    Pareceme ben as axudas a xente e eu son a primeira solidaria, pero denuncio a xente que ven o noso pais a roubar, matar e violar.
    Era eso simplemente non o que ti interpretache. Axudas a xente que curra e que sufre por sair adiante, ahora tamén che digo que quen foi o extranxeiro rematado o traballo volvía para seu pais a toque de caixa.
    Volvendo o tema e non o debate, queda menos dun mes………..

  17. Anxo
    Miércoles, 30 de septiembre de 2009 a las 21:58 | #17

    Pois matizado queda Akasha, pero non podemos xulgar a unha maioría que ven traballar e pagar os seus impostos, polo que fan unha minoría, e menos misturalo, pois eso non fai máis que creza o odio, o racismo e a xenofobia. Un bico.

  18. LUIS M MARTINEZ
    Jueves, 1 de octubre de 2009 a las 12:26 | #18

    Amigo Anxo:
    Non me entendes ? Eu non creo moito das subvencions,pois eso e coller os cartos dos contribuintes e largalos pola borda de babor ou estribor. Mellor e que isa bolsa de cartos,quede na man dos que estan agora a pagar,e decir,os contribuintes. Subvencions inchan as arcas dos administradores que maladministran.
    Non temos, non temos, e sen embargo subren as taxas e os impostos,que logo son repartidos fora dos ambitos de “quen pon na bolsa dos cartos” e repartennos de mala maneira, e que non son eu solo o que pensa así,hay moitos e somos apoliticos desde xa.
    Cantas empresas estan repartindo beneficios das participadas por as administracions. Cantos “emprendedores” dos de verdad teñen apoio, (digo apoio non subvencions). As subvencions,son cartiños recebidos sin esforzo ningun. Asi calquera …..mais do mesmo.
    Astano: subvencion e fracaso.
    A toxa: subvencion e fracado.
    queres mais…dame tempo e dareite respostas.

    Sobre a seguridade social, ¿ por que non dades repostas claras a miña pregunta do pan. Gostaria de saber si pagando ti o teu pan, eu comera del. Seguro que un dia por caridade si,mais non un tempo maiore.

    Nos abrimos portas,mais acordome da cancion que di “” vaya amigo mio, que hasta de mi mesa se comio el bistec “. Que veñan, que conozcan o noso codigo penal,o noso codigo mercantil,o civil, e que adaptense a eso.
    O demais, e un abuso. Xa cambiaras de opinion, cando teñas que pagar,como fixen eu, a tua saude por exemplo na Argentina,Perú,ou nos outros estados…..

    E que me dis, da productividade… soamentes fas “incape”, que debemos ter, e decir, receber, e non o fas pa acordarte da cantidade de lixo que existe, e a demagocia e, ….”eso e racismo, iso e insolidaridade”, quero decir que a verdadera caridad empeza por un mesmo. Akasha, ten razon, as mulleres deben igual que os demais, estan protegidas e vivir sen sobresaltos.

    Axudas pra os que curran, iso si, que son os que dan de comer a moita xentiña que so miran a o ceo,pra ver si cae algo.
    Pra min Inza, significa trabajar,levantar apoyar al compañero de trabajo, a los hijos, a nuestros padres,a nuestros mayores.
    Thanks you and best regards,
    luis

    P.D.: lembra, preguntalle a teu tendeiro sobre a sua proyeccion futura,
    mira si tiene hijos emigrados o son explotados por grupos empresariales del exterior, que le pagan sueldos incluso menores de lo que firman en nomina, y se quedan con las horas extras que no les pagan, que n o les dejan formar sindicatos,y no mejoran su situacion laboral,en pro de un beneficio que exportan luego a sus paises,sin dejar riqueza, o valor añadido en el lugar donde se enriquecen a cuenta de las personas que estan sin formar. O de los que necesitan pagar desde el desempleo su supervivencia. Claro que a todos no les va igual, en el mismo pais….

    ¿ Por qué ?

    Te doy las gracias por leerme y a todos los demas tambien

  19. LUIS M MARTINEZ
    Jueves, 1 de octubre de 2009 a las 13:39 | #19

    multi devolopment spain
    Es una empresa con raíces Holandesa,que a su vez, esta participada por una de EE.UU. llamada Morgan Stanley, ( Es decir, la banca Morgan,creo)con lo que desde lejos vienen los intereses. Y si la banca, es socia,está
    en la idea de sus beneficios.
    La prosperidad de unos, empieza cuando otros empobrecen. Mi consejo es que se apoye al comercio local, y de esta forma, el circulante,el activo circulante,queda en nuestra region, y eso nos permitirá hacer fuerte nuestro bolsillo, desde el cual,podremos invertir en formacion contando con recursos propios. Lo demás es “fiesta pagada”.

    Gracias a todos por leerme, y leere con gusto sus comentarios,pero…. poco mas tengo que decir.
    Hasta la vista !!!!!!

  20. Anxo
    Jueves, 1 de octubre de 2009 a las 16:14 | #20

    Luis M. decirte que non me importa compralo pan e que os outros o coman, porque para eso como dixen temos un sistema de Seguridade Social solidario, ti traballas hoxe para que outros cobren as pensións, cando te toque a tí cobrala, serán outros os que traballen para poder pagarcha.

    “Unha empresa como Multi Developoment respaldada por Morgan Stanley que na sua idea esta a de sacar beneficios”, dime ti que empresa non está para sacar beneficios, porque aínda non coñezo ninguha que esté para sacar perdidas.

    E sí estou a favor de que as institucións dean axudas, beneficios fiscais, ou subvencións a empresas que dean traballo. Non estou decir a agasallar subvencións a cambio de nada, non cun compromiso o de se establecer, manterse, crear traballo estable, etc. e se non o cumple exisirlle a devolución das axudas.

    Dis axudas para os que curran, logo quitarias as prestacións por maternidade-paternidade, ou a prestación por ILT, ou por desemprego, por exemplo?, xa que segundo a tua opinión non curran e polo tanto non deberían cobrar un peso.

    Mi madriña que barato sae falar.

  21. Esther
    Jueves, 1 de octubre de 2009 a las 18:15 | #21

    lo que falta en A Coruña es un starbucks!!!!!!

  22. LUIS M MARTINEZ
    Jueves, 1 de octubre de 2009 a las 21:00 | #22

    Deseo aclarar que entre a dar opinion,y estoy agradecido por su publicidad. Muchas gracias,por permitir expresarme.

    Entre en la opinion,para manifestar que esta Ciudad Coruña, ha sido desfavorecida por la presencia de “grandes superficies”, que son comodas pero que no tienen mejor precio que las tiendas de barrio. Entre para opinar que la gente se endeuda con las tarjetas de credito -y eso trae malestar en el seno de la familia- y tambien entre, para decir que los centros comerciales, practican un abuso…..Lo demás es informacion para que los lectores,conozcan al redactor….aunque no supe expresarme en el asunto de las sociedades o empresas, la meta y su fin economico-social.

    Sobre la seguridad social, decir solamente que se creo despues de la guerra del año 36 y no para tener pensiones. Se creo para atender a los enfermos,y la seguridad social del mar, fue creada aparte,al igual que las prestaciones sanitarias para los militares. Hoy en dia, los procuradores de los tribunales, no tienen la seguridad social por ellos mismos,como autonomos,deben adcribirse a otro tipo de prevision social.

    Antes, existian unas cajas de pension,para cubrir necesidades…hemos ido progresando y el Estado, se ha apropiado del libre pensamiento,unificando muchas cosas a golpe de Leyes, que no han sido aprobadas por todos, a veces,incluso con la equisciencia de “compañeros de banco” como la anterior Xunta de Galicia,ya veremos lo que pasara con esta o con otros Gobiernos

    No me creo nada, pero nada, esa afirmacion de que no importa pagar el pan y que otro se lo coma. El sistema, no te lo permite,pues pagando necesidades privadas, lo privado, se esfuma,mas me parece una buena intencion,como la que en su tiempo ha tenido Pedro con Jesus : “”"maestro,yo contigo siempre, y Jesus le contestó, antes de que cante el gallo,me negaras tres veces…..”"

    La situacion de esas compañias inmobiliarias, que ni siquiera son comerciantes,ofrecen su trabajo y su Know Know,a personas o sociedades para que les acompañen en su proyectos. Luego, suspensiones de pago,etc.etc. pero el mal esta hecho. Vendido todo el espacio, no mantienen nada…dejan que los demás aporten y perjudiquen -sin ser conscientes- su economia. Concretamente este espacio, tiene un precio de alquiler enorme,una comunidad no barata,y aunque te den unos euritos para reformas,lo cobran bien en los alquileres,y la reforma, les queda a ellos. Es normal.

    Mi opinion, mi forma de ver las cosas, es que es mejor comprar en el barrio al tendero que le dio “fiado” a los de ayer y hoy, pero sin las garantias juridicas.

    Non anxo, no es facil hablar, es que se necesita razonar…hay una parte de la poblacion, que no recibe nada, pero yo me pregunto, que clase de derecho es aquel que clama que le den sin que ellos,aportasen nada. Se llaman en la normativa…” no contributivas” y salen del dinero de todos los trabajadores, no de los que no contribuyeron,no aportaron nada, a la sopa boba…..

    Mi idea, es que no sea tan facil,por los mandatarios, usar el dinero de los contribuyentes a base de la idea de turno. Es mejor ser algo conservador,ya que el que despilfarra, queda como los hijos de mi/tu-yo/suyo abuelo, el que ahorra transmite a sus hijos (primera obligacion) el pan,la sanidad,la enseñanza y la formacion,ademas de bestimenta y casa…y si queda algo, el money.
    En resumen:
    Centro Comercial… No
    Contratos basura….No
    Alquileres altos: No
    Subvenciones: No – que cada cual curre lo suyo- y no confundas los derechos de las prestaciones de cobertura por accidentes de trabajo, (estan currando) o el derecho a las prestaciones por maternidad….etc.etc.
    Exegir devoluciones,por subvenciones recibidas a los que no emplean bien las mismas, es un derecho de la sociedad gallega,pero, casi siempre estan los dineros o bien quemados, o en situacion concursal, o …

    Yo veo en algunas cafeterias, a personas que reciben “no contributivas..” que gastan el dinero en las maquinas del juego, y claro, todo el mundo puede pensar que esta en su pleno derecho, yo…. me gustaria opinar,pero es luchar contra-corriente.

    Un saludo a todos,
    luis

    Bueno, como no es un debate en el Senado pues tu mismo, siquieres tu tener razon, no pasa nada…

  23. Anxo
    Viernes, 2 de octubre de 2009 a las 08:48 | #23

    Luis M., nunca dixen que eu tivese a razón absoluta, nin pretendo tela, somentes expoño os meus pensamentos ao igual que ti.

    Xa o comentei e o volvo a decilo, cada quen merca onde lle peta, eu non son moi de comprar nos centros comerciais, ainda que recoñezo que o fago, moitas veces por comodidade, por exemplo Dolce Vita non me gosta nada, pero se teño que mercar algo e sei que o atopo nese centro comercial, en vez de estar na caravana para ir a miña casa, paro e o merco e cando saia xa non perdín tanto tempo, porque para min o tempo é máis preciado que os cartos.

    Por certo se as empresas como ti dis pagan altos prezos por alugueiro, comunidade, etc., en eses Centros Comerciais é porque lles peta, ninguén os obriga a establecerse alí, e se o fan e por que lle sacan beneficio, se foran a sacar perdidas non se establecerían como pasa no Bulevard Papagayo.

    Non me gostan esas afirmacións absolutas, “os que cobran pensións contributibas gastan os cartos nas tragaperras”, sempre hai alguén que se aproveita do sistema, pero tamén hai xente honrada e que merece esas pensións ben porque nunca a deron de alta ou calquera outra situación persoal, cada persoa é un mundo e ten a sua historia, non metamos a todos no mesmo saco.

    Se a ti che doe entregar os cartos a un sistema público, xa sabes traballa sen darte de alta, (aseguroche que haberá centos de empresarios que che darán emprego encantados) e con eses cartos pagaste a tua sanidade privada, invistes no teu plan de pensións, etc. e así de sinxelo. Ou podes ir a outro país onde non teñas que pagar a Seguridade Social se tan mal te sintes pagando un sistema solidario para os da “sopa boba” como ti os chamas.

    Encantado de falar contigo. E un saúdo.

  24. LUIS M MARTINEZ
    Viernes, 2 de octubre de 2009 a las 09:39 | #24

    Anxo: Quedei encantadiño,

    1.- Eu levo pagando a seguridade social, moitisimos anos e sigo
    2.- Xa teño a sanidade privada tamben po la miña poliza da compañia XXXXX
    3.- Eu non son empregado, inda que todos somolo da alguna maneira, nin sequera funcionario.
    4.- Xa teño, meu plan de inversions. Os meus pisos,mais a minha actividade dan rendas pra vivir.
    5.- Non todo actividade nos centros comercias dan beneficios a os empresarios.
    6.- He certo, mira a hemeroteca da Coruña, camara de comercio,etc. sobre o Papagayo, todo era felicidade, mais quen promovia eran empresarios do sector da construccion que venden o seu producto afirmando o que non saben…..e o mellor, e de resultas fracasos. No dolce vitae, pasa o mesmo excepto de certa cadea de distribucion alimentaria, e pasara tamen con Ocio…
    7.- O QUE ME DOE, e que me mandes irme a outro país,eu que non teño as tuas ideas, non te mando co mismo direito a ti, a outro pais. Eu loito e loitei po lo progreso moderado, a cotio,perfeccionando e contrihbuindo co traballo, o servicio publico no remunerado,moitos aniños compaginando tamben o meu esforzo persoal pra levar a agua a gorxa, so auga non C.C. ou whiskeys.

    Se analizo, non contestas, non opinas no fondo das cuestions, somente
    a) Dame subvencions.
    b) mandasme a outro pais cando ti dices que hay que recibir a todo quisque,darlles o noso e pasar po las tuas opinios.a min non por que non te dou a razon,

    Non me desfago de este pais,por que a Dios Gracias, (Ahora xa podes tamen negar que existe ou non) hay xente que xa Emigrou, e con as suas enseñanzas das experiencias vividas, quedan poucos sin formar -mozas e mozos- que xa logo inzaran a o noso pais a o lugar que lle corresponde, mentras tanto,NON FAGO PROPAGANDA DOS CENTROS COMERCIAIS, por que non o preciso.

    Aqui remato, termino, y non sigo por falta de tempo e que me dis das normas del blog demostrada cuendo me mandas construir un nuevo pais, teniendo ya el mio construido y con problemas o no, vale perfectamente a los que por el trabajamos y aportamos nuestro esfuerzo,protestando por la falta de sentidiño de xente que ¡ xa,xa ¡

    Enton rematamos ¡
    Yours faithfully,

    luis

  25. Anxo
    Viernes, 2 de octubre de 2009 a las 10:47 | #25

    Tamén remato eu, sinto que non entendas as opinións dos demáis.

    Nunca dixen dame subvencións e menos a cambio de nada, e non te mandei para outro país, dixen que “podes”, é unha suxestión se non estas conforme co que vives neste país, non te mandei a ningures.

    Non teño que negar a existencia de nadie, ás conviccións relixiosas, como outras cousas da miña vida, pertencen ao meu ámbito privado e non necesito nin avergoñarme nin orgullecerme delo para reforzar os meus pensamentos.

    Un saúdo, encantado de que andes por aquí, sempre está ben coñecer opinións distintas, nas que poidas ou non estar de acordo con elas. E sempre dentro do respecto.

Comentarios cerrados.

Dinero con tus opiniones en internet
Peugeot 208